Producenci
Promocje
Atrakcyjne produkty w NAJNIŻSZYCH cenach ... mamy dla Ciebie dużo NIESPODZIANEK
Tarcza dart elektroniczny Enero 48cm + 6 lotek
Tarcza dart elektroniczny Enero 48cm + 6 lotek
150,00 zł 135,00 zł
szt
Buty piłkarskie Propulsion 808 FG Joma
Buty piłkarskie Propulsion 808 FG Joma
148,00 zł 148,00 zł
Buty halowe Dribling 802 White Indoor Joma
Buty halowe Dribling 802 White Indoor Joma
135,00 zł 135,00 zł
Piłka nożna Uniforia Club Adidas FP9706
Piłka nożna Uniforia Club Adidas FP9706
59,00 zł 59,00 zł
Kijki trekkingowe Top Fold Alu Evolution KLIS-KF01N
Kijki trekkingowe Top Fold Alu Evolution KLIS-KF01N
96,00 zł 86,40 zł
para
Ściskacze do rąk Get Spart GLCP-5310S
Ściskacze do rąk Get Spart GLCP-5310S
22,80 zł 20,52 zł
kpl
Piłka siatkowa Get Spart School Set
Piłka siatkowa Get Spart School Set
33,55 zł 20,13 zł
szt
Torba na laptop Reebok
Torba na laptop Reebok
24,00 zł 24,00 zł

Zwroty i reklamacje

GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

REKLAMACJA

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres: PH PAAK Sp.J. ul. Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz lub elektronicznie na adres sport@paak.com.pl.

Aby ułatwić Państwu proces reklamacyjny proponujemy wysłanie następujących informacji:

1. Dane kontaktowe składającego reklamację.

2. Nazwę reklamowanego towaru wraz z opisem wady, okoliczności i czasu jej powstania lub stwierdzenia.

3. Żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

Wzór formularza reklamacyjnego jest dostępny tutaj.

 

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.

Zwracany produkt powinieneś odesłać, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres ul. Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, najtańszego dostępnego w sklepie kosztu wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl